S námi vyřešíte jakýkoli problém s IT zařízeními rychle. Zvýšíte efektivitu zaměstnanců a sami získáte čas na důležitější práci. Vyzkoušejte naše služby první konzultací zdarma.
2000 Kč / měsíc
2000 Kč
1000 Kč / měsíc
Při čtvrtletní platbě
3000 Kč
-
Účtováno
za hodinu
2000 Kč / měsíc
2000 Kč
1000 Kč / měsíc
Při čtvrtletní platbě
3000 Kč
-
Účtováno
za hodinu
Veškeré námi uváděné ceny jsou bez DPH. Společnost IT Parťák se sídlem
v České republice je plátcem DPH.
Naše služby můžete začít využívat ihned po zaúčtování platby (převodem na bankovní účet, kreditní kartou nebo QR kódem). Po každém měsíci vám zašleme přehled využívání služeb a zůstatek hodin. Budete-li mít balíček "Vlastní potřeba", po využití služeb vám zpětně vystavíme fakturu.
Doporučujeme! Vážím si hlavně vstřícného a operativního přístupu a opravdu milého a konstruktivního jednání. Zatím jsme řešili pouze záležitosti týkající se přechodu na nové počítače a nastavování emailů, ale do budoucna se budeme obracet určitě s každým IT problémem, na který narazíme!
Děkujeme za pomoc s Macem a nestabilním wi-fi připojením. Vyřešeno na dálku během pár minut díky augmentované realitě. Zajímavá technologie, zvláště pro nás, když denně vyřizujeme desítky objednávek našich zákazníků a IT problémy potřebujeme řešit hned.
Standardně k nám do firmy léta osobně dochází 1x týdně IT specialista, ale rozhodli jsme se vyzkoušet službu IT Parťák, když přestalo fungovat skenování na síťové tiskárně a neměli jsme čas čekat na osobní pomoc. Vyřešeno na dálku „video dohledem“ přes telefon během 25 minut. Děkuji.
*Reference a případové studie jsou ověřovány. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.
*Reference a případové studie jsou ověřovány. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.
Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.
Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.
S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.
Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.
Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.
Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám či výjezd Parťáka k vám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách
Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.
Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).
Po předchozí domluvě je možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.
S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá – a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo rozšířené reality.