IT Parťák je tady pro všechny malé firmy a podnikatele, kteří potřebují okamžitou pomoc s informačními technologiemi. Přes 70 % požadavků vyřešíme do 15 minut.
Jste malá firma nebo podnikatel a nestíháte se orientovat ve světě informačních technologií? Unavují vás věčné technické problémy, které kradou pozornost od důležité práce? Anebo potřebujete jenom poradit při výběru a zprovoznění kancelářské techniky?
Nechte to na nás. Nabízíme vzdálenou IT podporu a poradenství. Jsme vašimi spolehlivými parťáky přes IT, ať už řešíte malý zádrhel nebo hasíte mnohem větší problém.
Váš Parťák se pustí do práce ihned po oznámení problému. S jeho pomocí na dálku to zvládnete raz dva.
Cestování stojí hromadu času a peněz. Parťák vám pomůže na dálku bez výdajů na dopravu nebo interního ajťáka.
Správný Parťák vás nepoučuje, ale tahá z bryndy. Obejde se přitom bez zbytečně složitého IT slovníčku. Lidsky, srozumitelně a jasně.
Už se nemusíte spoléhat na příjezd ajťáka nebo uhánět své technicky zdatné známé. IT Parťák vám pomůže na dálku. Rychle, srozumitelně a za rozumnou cenu.
Spojit se s námi můžete telefonicky, přes chat na našich webových stránkách nebo e-mailem. Případně i přes Facebook Messenger nebo Instagram. Popíšete, kde se vaše IT zařízení zadrhlo, a Parťák vám potvrdí, zda je možné vyřešit to na dálku. Poté ověří vaši registraci, případně vám pomůže bezplatnou a nezávaznou registraci vytvořit, a pustíte se spolu do řešení. První pomoc od IT Parťáka je zdarma.
Někdy postačí chat nebo hovor po telefonu, u závažnějších obtíží může být nezbytné Parťákovo připojení na vaše zařízení prostřednictvím vzdáleného přístupu. I tak s vámi Parťák zůstává po celou dobu řešení v kontaktu a všechny kroky vám rovnou vysvětluje. Možné je také využití asistované reality, kdy Parťákovi nasdílíte zadní kameru vašeho telefonu. I tady vás Parťák vším provede a poradí.
Zvládli jsme to! Řešený problém zaevidujeme do našeho systému a zašleme vám e-mail s přehledem práce Parťáka. Máte-li předplacené hodiny, odečteme z nich dobu práce Parťáka. Pokud předplacené hodiny nestačí, vystavíme vám fakturu. Velmi výjimečně se může stát, že se nám řešení nalézt nepodaří. V takovém případě vám samozřejmě nic neúčtujeme.
Za IT Parťákem stojí přední český a slovenský distributor IT – eD system a.s. Už od roku 1993 dodává na středoevropský trh produkty značek jako HP, Samsung, Microsoft a dalších více jak 500 společností. Mezi zákazníky eD system a.s. patří známí prodejci elektroniky, jako jsou např. Alza.cz, DATART, MALL.CZ nebo CZC.CZ, ale i Amazon nebo Makro. Dohromady má eD system a.s. více jak 4 000 spokojených zákazníků.
Díky spojení IT Parťáka a eD system a.s. se můžeme spolehnout na stabilní zázemí společnosti s více než 330 zaměstnanci a ročním obratem bezmála 12 miliard korun. To nám umožňuje neustále vyvíjet nové unikátní služby, které našim zákazníkům v budoucnu nabídneme.
Naše služby můžete zakoupit v různé podobě také u partnerů.
Detailní rozsah služeb nabízených s partnery zveřejňujeme na:
www.it-partak.cz/sluzby/partneri/
Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.
Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.
S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.
Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.
Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.
Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám či výjezd Parťáka k vám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách
Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.
Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).
Po předchozí domluvě je možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.
S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá – a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.