IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery

Partnerské IT služby

Služby IT Parťáka využívá mnoho partnerů z IT odvětví.

Pro zákazníky partnerů nabízíme široké portfolio služeb

IT Parťák?
Rychlá a efektivní IT podpora na dálku

IT Parťák je služba vzdálené podpory pro koncového zákazníka (jednotlivci, domácnosti, podnikatelé nebo firmy do 20 zaměstnanců).

Rozsah poskytnutých služeb je u každého partnera jiný. Detaily k jednotlivým službám najdete níže na této stránce.

Používáme špičkové technologie včetně řešení problémů pomocí asistované reality (AR), bez nutnosti instalace aplikace. Novinka v ČR!

Šetří čas

Problémy řešíme okamžitě, bez zbytečného čekání.

Váš Parťák se pustí do práce ihned po oznámení problému. S jeho pomocí na dálku to zvládnete raz dva.

Šetří peníze

Díky vzdálené technické podpoře ušetříte peníze.

Cestování stojí hromadu času a peněz. Parťák vám pomůže na dálku bez výdajů na dopravu nebo interního ajťáka.

Šetří nervy

Komunikujeme vždy jasně
a srozumitelně.

Správný Parťák vás nepoučuje, ale tahá z bryndy. Obejde se přitom bez zbytečně složitého IT slovníčku. Lidsky, srozumitelně a jasně.

Kompletní seznam partnerských služeb

Pro zákazníky našich partnerů nastavujeme služby na míru. 

Zde najdete kompletní výpis všech aktuálních služeb včetně jejich detailu. Služby mohou mít rozdílnou provozní dobu a rozdílné možnosti jakým způsobem nás můžete kontaktovat pro využití služby.
Patrnerské služby je možné nakoupit výhradně na webu partnera, někteří partneři dávají služby IT Parťáka svým zákazníkům zdarma, například k nově zakoupenému zboží.

Svět počítačů - Instalace Wi-Fi tiskárny zdarma

IT Parťák pro vás na dálku zajistí úvodní instalaci a nastavení nové Wi-Fi tiskárny.
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

Svět počítačů - Podpora k projektoru zdarma

IT Parťák pro vás na dálku zajistí podporu k vašemu novému projektoru v délce 3 měsíců. Lze využít např. na nastavení nebo i jiné trable, které vzniknou v průběhu používání.

Více informací

Úvodní instalace PC / Notebooku pro HPmarket

Přikoupili jste si k novému PC / Notebooku úvodní instalaci?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít

Více informací

Vyčištění, zrychlení a údržba staršího PC / NTB pro HPmarket

Zakoupili jste si službu vyčištění, zrychlení a údržba starśího PC / NTB u HPmarketu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

IT podpora pro zákazníky LX, s.r.o.

IT Parťák zajišťuje pro zákazníky LX, s.r.o. IT pomoc nejen s velkými IT problémy, můžete využít také IT mikropomoc, rady, tipy a triky, a to dle podmínek, které vám sdělí LX, s.r.o.

Více informací

Vzdálená IT Podpora k PC / NTB s procesorem AMD R7/R9 zdarma

Zakoupili jste si PC / NTB s procesorem AMD Ryzen 7 /9 a získali jste službu vzdálené IT podpory?
Zde najdete vše co potřebujete vědět.

Více informací

3 měs. IT podpory k tiskárnám Canon zdarma

Získali jste k Canon tiskárně kód pro využití služby vzdálené podpory od IT Parťáka?
Zde najdete vše co potřebujete vědět.

Více informací

3 měs. IT podpory k HP Notebookům / PC / AiO s FreeDOS zdarma

Obdrželi jste k vašemu notebooku či PC se systémem FreeDOS kód pro vzdálenou podporu od firmy IT Parťák?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

Zákaznická linka pro počítače LYNX

Vlastníte počítač LYNX a potřebujete podporu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

Úvodní instalace PC / Notebooku
pro zákazníky IT Dáša

Přikoupili jste si k novému Notebooku/PC/MacBooku úvodní instalaci?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

Vzdálená podpora
pro zákazníky IT Dáša

Přikoupili jste si u IT Dáša vzdálenou podporu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.

Více informací

S jakými partnery spolupracujeme?

Nejčastěji naše partnerské služby využívají firmy pro sortiment z odvětví IT

  • Provozovatelé e-shopů
  • Majitelé kamenných prodejen
  • Výrobci HW, SW
  • Partneři sítě eD profi
  • Reselleři
  • Systémoví integrátoři
Chcete s námi také spolupracovat?
Zavolejte si o setkání osobně nebo online

Na co se nás zákazníci partnerů
nejčastěji ptají?

Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.

S čím mi pomůžete a s čím už ne?

Rozsah pomocí závisí na tom jak si jej přál nastavit náš partner. Prosím vyberte si konkrétní partnerskou službu a detail se dozvíte přímo na této stránce.
Pomoc často má i omezený časový rozsah.

Vyhrazujeme si právo odmítnout vám pomoci, pokud by se mělo jednat o činnost ilegální nebo proti dobrým mravům.

Dostal jsem kód, co s ním?

Pokud jste od partnera dostal/a identifikační kód je zapotřebí nám jej nahlásit.
Kód ověříme v našem systému, sdělíme vám základní rozsah služby na kterou máte nárok a rovnou se pustíme do práce pro vás. Většina kódů je určena pouze pro jednorázovou pomoc a má omezenou platnost.

Je pomoc nějak časově omezena?

To se dozvíte v detailu konkrétní partnerské služby.

Většina partnerských služeb je omezena maximálním časem, po který se vám můžeme věnovat.
Než nás kontaktujete doporučujeme vám si vše připravit.

  • Všechna zařízení s kterými potřebujete pomoci mějte nachystané, pokud mají baterii plně ji nabijte.
  • Pokud potřebujete pomoci propojit zařízení, nachystejte si také přístupová hesla (např. k Wi-Fi).
  • Vyhraďte si dostatek času na své straně (bez přerušení), pro spolupráci s námi. 
  • Pročtěte si detail služby a všechny informace, které jste dostali

Dokážu si s problémem poradit na dálku?

S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá –⁠ a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.

Co je asistovaná realita a jak ji používáme pro efektivní řešení IT problémů na dálku ukazuje např. toto naše video: https://youtu.be/zAOuc2NEKdU

Ve zkratce: Asistovaná realita nám umožní se podívat přes zadní kameru vašeho smartphone na problémové zařízení, funguje podobně jako video hovor. Do videa vám náš IT Parťák ukazuje šipkou, nebo kreslí a zároveň říká co je třeba stisknout přímo na zařízení. Umíme tak poradit stejně dobře, jako by jsme stáli vedle vás. Do vašeho telefonu není třeba nic instalovat.

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup