Služby IT Parťáka využívá mnoho partnerů z IT odvětví.
Pro zákazníky partnerů nabízíme široké portfolio služeb
IT Parťák je služba vzdálené podpory pro koncového zákazníka (jednotlivci, domácnosti, podnikatelé nebo firmy do 20 zaměstnanců).
Rozsah poskytnutých služeb je u každého partnera jiný. Detaily k jednotlivým službám najdete níže na této stránce.
Používáme špičkové technologie včetně řešení problémů pomocí asistované reality (AR), bez nutnosti instalace aplikace. Novinka v ČR!
Váš Parťák se pustí do práce ihned po oznámení problému. S jeho pomocí na dálku to zvládnete raz dva.
Cestování stojí hromadu času a peněz. Parťák vám pomůže na dálku bez výdajů na dopravu nebo interního ajťáka.
Správný Parťák vás nepoučuje, ale tahá z bryndy. Obejde se přitom bez zbytečně složitého IT slovníčku. Lidsky, srozumitelně a jasně.
Pro zákazníky našich partnerů nastavujeme služby na míru.
Zde najdete kompletní výpis všech aktuálních služeb včetně jejich detailu. Služby mohou mít rozdílnou provozní dobu a rozdílné možnosti jakým způsobem nás můžete kontaktovat pro využití služby.
Patrnerské služby je možné nakoupit výhradně na webu partnera, někteří partneři dávají služby IT Parťáka svým zákazníkům zdarma, například k nově zakoupenému zboží.
IT Parťák pro vás na dálku zajistí úvodní instalaci a nastavení nové Wi-Fi tiskárny.
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
IT Parťák pro vás na dálku zajistí podporu k vašemu novému projektoru v délce 3 měsíců. Lze využít např. na nastavení nebo i jiné trable, které vzniknou v průběhu používání.
Přikoupili jste si k novému PC / Notebooku úvodní instalaci?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít
Zakoupili jste si službu vyčištění, zrychlení a údržba starśího PC / NTB u HPmarketu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
IT Parťák zajišťuje pro zákazníky LX, s.r.o. IT pomoc nejen s velkými IT problémy, můžete využít také IT mikropomoc, rady, tipy a triky, a to dle podmínek, které vám sdělí LX, s.r.o.
Zakoupili jste si PC / NTB s procesorem AMD Ryzen 7 /9 a získali jste službu vzdálené IT podpory?
Zde najdete vše co potřebujete vědět.
Získali jste k Canon tiskárně kód pro využití služby vzdálené podpory od IT Parťáka?
Zde najdete vše co potřebujete vědět.
Obdrželi jste k vašemu notebooku či PC se systémem FreeDOS kód pro vzdálenou podporu od firmy IT Parťák?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
Vlastníte počítač LYNX a potřebujete podporu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
Přikoupili jste si k novému Notebooku/PC/MacBooku úvodní instalaci?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
Přikoupili jste si u IT Dáša vzdálenou podporu?
Zde najdete bližší informace o tom jak službu využít.
Nejčastěji naše partnerské služby využívají firmy pro sortiment z odvětví IT
Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.
Rozsah pomocí závisí na tom jak si jej přál nastavit náš partner. Prosím vyberte si konkrétní partnerskou službu a detail se dozvíte přímo na této stránce.
Pomoc často má i omezený časový rozsah.
Vyhrazujeme si právo odmítnout vám pomoci, pokud by se mělo jednat o činnost ilegální nebo proti dobrým mravům.
Pokud jste od partnera dostal/a identifikační kód je zapotřebí nám jej nahlásit.
Kód ověříme v našem systému, sdělíme vám základní rozsah služby na kterou máte nárok a rovnou se pustíme do práce pro vás. Většina kódů je určena pouze pro jednorázovou pomoc a má omezenou platnost.
To se dozvíte v detailu konkrétní partnerské služby.
Většina partnerských služeb je omezena maximálním časem, po který se vám můžeme věnovat.
Než nás kontaktujete doporučujeme vám si vše připravit.
S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá – a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.
Co je asistovaná realita a jak ji používáme pro efektivní řešení IT problémů na dálku ukazuje např. toto naše video: https://youtu.be/zAOuc2NEKdU
Ve zkratce: Asistovaná realita nám umožní se podívat přes zadní kameru vašeho smartphone na problémové zařízení, funguje podobně jako video hovor. Do videa vám náš IT Parťák ukazuje šipkou, nebo kreslí a zároveň říká co je třeba stisknout přímo na zařízení. Umíme tak poradit stejně dobře, jako by jsme stáli vedle vás. Do vašeho telefonu není třeba nic instalovat.
Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.
Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.
Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup