IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Chci pomoc IT Parťáka

Chci pomoc IT Parťáka

Máte potíže s moderními technologiemi, IT zařízením, nebo potřebujete poradit, jak se co dělá? Pomůžeme vám. Zeptejte se Parťáka!
První IT pomoc zdarma pro malé firmy a podnikatele!

Potřebujete rychlou pomoc?

Spojit se můžeme také

Zadáním požadavku do
Pošlete zprávu na

Pozn.: přes facebook a instagram vás nemůžeme kontaktovat jako první.

Na co se nás zákazníci
nejčastěji ptají?

Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.

Pomůžete mi i s maličkostmi?

Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.

S čím vším se na vás můžu obrátit?

S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.

Řešíte jen problémy se stolním počítačem nebo notebookem?

Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.

Co když můj problém nepůjde vyřešit na dálku?

Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.

Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám či výjezd Parťáka k vám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách.

Opravujete zařízení přímo u vás?

Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.

Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).

Poradí mi Parťák pouze na dálku, nebo se může dostavit i osobně?

Po předchozí domluvě je možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.

Dokážu si s problémem poradit na dálku?

S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá –⁠ a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.