IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Domácnosti a Jednotlivci

Profesionální IT služby
pro domácnosti a jednotlivce

IT Parťák pomáhá nejenom malým firmám a podnikatelům. Zvládneme vám pomoci i pokud jste jednotlivec nebo domácnost

Rychlá a efektivní
IT podpora na dálku

Jste jednotlivec nebo zástupce vaší domácnosti a nestíháte se orientovat ve světě informačních technologií? Unavují vás technické problémy, které vás okrádají o čas? Anebo jen potřebujete rozchodit nově zakoupené zařízení?

Nechte to na nás. Nabízíme vzdálenou IT podporu a poradenství. Jsme vašimi spolehlivými parťáky přes IT, ať už řešíte malý zádrhel nebo hasíte mnohem větší problém. Naše služby můžete také zakoupit u vybraných partnerů při nákupu vašeho nového zařízení. Někteří prodejci naše služby dokonce nabízejí pro své nakupující zákazníky zdarma.

Šetří čas

Problémy řešíme okamžitě, bez zbytečného čekání.

Váš Parťák se pustí do práce ihned po oznámení problému. S jeho pomocí na dálku to zvládnete raz dva.

Šetří peníze

Díky vzdálené technické podpoře ušetříte peníze.

Cestování stojí hromadu času a peněz. Parťák vám pomůže na dálku bez výdajů na dopravu nebo interního ajťáka.

Šetří nervy

Komunikujeme vždy jasně
a srozumitelně.

Správný Parťák vás nepoučuje, ale tahá z bryndy. Obejde se přitom bez zbytečně složitého IT slovníčku. Lidsky, srozumitelně a jasně.

Jak probíhá spolupráce s IT Parťákem?

Už se nemusíte spoléhat na příjezd ajťáka nebo uhánět své technicky zdatné známé. IT Parťák vám pomůže na dálku. Rychle, srozumitelně a za rozumnou cenu.

1. Dejte nám vědět

Spojit se s námi můžete telefonicky, přes chat na našich webových stránkách nebo e-mailem. Případně i přes Facebook Messenger nebo Instagram. Popíšete, kde se vaše IT zařízení zadrhlo, a Parťák vám potvrdí, zda je možné vyřešit to na dálku. Poté ověří vaši registraci, případně vám pomůže bezplatnou a nezávaznou registraci vytvořit, vyberete a uhradíte vhodný předplacený balíček služeb a pustíte se spolu do řešení. 

2. Pracujeme na tom

Někdy postačí chat nebo hovor po telefonu, u závažnějších obtíží může být nezbytné Parťákovo připojení na vaše zařízení prostřednictvím vzdáleného přístupu. I tak s vámi Parťák zůstává po celou dobu řešení v kontaktu a všechny kroky vám rovnou vysvětluje. Možné je také využití asistované reality, kdy Parťákovi nasdílíte zadní kameru vašeho telefonu. I tady vás Parťák vším provede a poradí.

3. Máme hotovo

Zvládli jsme to! Řešený problém zaevidujeme do našeho systému a zašleme vám e-mail s přehledem práce Parťáka. Pokud předplacené hodiny nestačí, Parťák vás už v průběhu řešení informoval o možnosti nepokračovat dál v řešení nebo možnosti doplatit práci navíc - v tom případě vám vystavíme fakturu. Velmi výjimečně se může stát, že se nám řešení nalézt nepodaří. V takovém případě vám samozřejmě nic neúčtujeme.

S čím vám pomůžeme

Nefunkční
hardware

Problémy se sítí, internetem nebo WiFi

Stávkující
software

Potíže s telefonem i tabletem

Konzultace při nákupu nového zařízení

Nastavení
zařízení

Instalace
aplikací

Odvirování zařízení a zálohování dat

I s jakýmkoli dalším IT požadavkem

Díky eD system a.s. toho nabízíme mnohem více

Za IT Parťákem stojí přední český a slovenský distributor IT – eD system a.s. Už od roku 1993 dodává na středoevropský trh produkty značek jako HP, Samsung, Microsoft a dalších více jak 500 společností. Mezi zákazníky eD system a.s. patří známí prodejci elektroniky, jako jsou např. Alza.cz, DATART, MALL.CZ nebo CZC.CZ, ale i Amazon nebo Makro. Dohromady má eD system a.s. více jak 4 000 spokojených zákazníků.

Díky spojení IT Parťáka a eD system a.s. se můžeme spolehnout na stabilní zázemí společnosti s více než 330 zaměstnanci a ročním obratem bezmála 12 miliard korun. To nám umožňuje neustále vyvíjet nové unikátní služby, které našim zákazníkům v budoucnu nabídneme.

Naše služby můžete zakoupit v různé podobě také u partnerů.
Detailní rozsah služeb nabízených s partnery zveřejňujeme na:
www.it-partak.cz/sluzby/partneri/ někteří partneři nabízejí naše služby pro své zákazníky při nákupu zdarma.

Naše služby využívají

Na co se nás zákazníci
nejčastěji ptají?

Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.

Pomůžete mi i s maličkostmi?

Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.

S čím vším se na vás můžu obrátit?

S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.

Řešíte jen problémy se stolním počítačem nebo notebookem?

Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.

Co když můj problém nepůjde vyřešit na dálku?

Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.

Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách

Opravujete zařízení přímo u vás?

Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.

Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).

Poradí mi Parťák pouze na dálku, nebo se může dostavit i osobně?

K zákazníkům z řad jednotlivců a domácnosti nevyjíždíme.

Pro podnikatele a malé firmy je po předchozí domluvě možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.

Dokážu si s problémem poradit na dálku?

S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá –⁠ a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.

Chci se spojit s Parťákem

První požadavek pro malé firmy a podnikatele vyřešíme zdarma. Vyzkoušejte nás.