IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Často kladené otázky

Na co se nás zákazníci
nejčastěji ptají?

Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími. Pokud ne, obraťte se na nás.

Pomůžete mi i s maličkostmi?

Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.

S čím vším se na vás můžu obrátit?

S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.

Řešíte jen problémy se stolním počítačem nebo notebookem?

Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.

Co když můj problém nepůjde vyřešit na dálku?

Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.

Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám či výjezd Parťáka k vám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách

Opravujete zařízení přímo u vás?

Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.

Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).

Poradí mi Parťák pouze na dálku, nebo se může dostavit i osobně?

Po předchozí domluvě je možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.

Dokážu si s problémem poradit na dálku?

S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá –⁠ a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo asistované reality.

Pomůžete mi s nákupem zařízení, které mi doporučíte?

Určitě. Rádi pro vás vypracujeme přehledné doporučení k nákupu v PDF, které doplníme o přímý odkaz na platformu pro nákup zboží.

Kolikrát můžu vaše služby jako neplatící klient využít?

První řešení IT požadavku od nás má každá malá firma a podnikatel zdarma.

Stačí se bezplatně a nezávazně zaregistrovat. Pokud se vám naše služby zalíbí, můžete přejít na placený balíček služeb dle vašich preferencí.

Poskytujete IT podporu také osobně na pracovištích zákazníků ?

Ve výjimečných případech, po vzájemné dohodě, je možné zařízení zaslat k nám, nebo naplánujeme výjezd Parťáka za vámi. Případně doporučíme servis, pro který vám sepíšeme úvodní zprávu. Bližší detaily naleznete v otázce: „Co když můj problém nepůjde vyřešit na dálku?“

Pomůžete mi kdykoliv?

Pomůžeme vám kdykoliv během naší pracovní doby. Parťáci jsou vám k dispozici v pracovních dnech od 8 do 20 hodin. O svátcích odpočíváme.

Co když mi nedokážete pomoci?

IT Parťák poskytuje svým zákazníkům záruku nalezení řešení. Pokud by se nám nepodařilo najít řešení pro váš požadavek nebudeme vám čas naší práce účtovat. Tato záruka však platí pouze za předpokladu plné součinnosti zákazníka při hledání řešení. Tím se myslí zejména umožnění vzdáleného připojení na zařízení či využití asistované reality.

Detaily jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách, bod 9.1.

Jakým typům firem nabízíte IT support?

Nezáleží, v jakém oboru podnikáte. Pomůžeme vám, ať už rozvíjíte jakýkoli byznys. Primárně se však zaměřujeme na společnosti do 20 zaměstnanců a na podnikatele.

Liší se cena podle toho, co konkrétně pro mě uděláte?

Nezáleží na tom, s čím konkrétně vám bude Parťák pomáhat. Ať už jde například o instalaci nového zařízení nebo pomoc se zálohováním dat, cena hodinové sazby je vždy stejná – ať už vám Parťák pomáhá s čímkoliv. Cena se liší pouze podle typu zakoupeného balíčku.

Musím si při konzultaci zapnout webkameru?

Rozhodně ne. Zajímá nás pouze zařízení, které vám způsobuje potíže. Využijeme proto buď zadní kameru vašeho telefonu, přes kterou nám zařízení ukážete, nebo zvolíme vzdálený přístup do vašeho zařízení. To vše zvládneme, aniž by bylo nutné ukazovat se nám na kameru.

Získáte pomocí vzdáleného připojení přístup k mým osobním údajům v počítači?

Rozhodně ne. Pokud využijeme vzdálené připojení, vidíme pouze vaši obrazovku – tedy totéž, co vidíte vy. Takže i vidíte, co zrovna děláme, a vzdálené připojení můžete kdykoli v jeho průběhu ukončit. Žádné osobní údaje nebo soukromá data z vašeho zařízení nezískáváme. Používáme pouze jednorázové připojení vyžadující vaše povolení. Pokud nám jej nedáte, nemůžeme se k vašemu zařízení připojit. Po jeho ukončení je neobnovitelné. Nemůže se tedy stát, že bychom se opět bez vašeho vědomí připojili.

Chci se spojit s Parťákem

První problém pro vás vyřešíme zdarma. Vyzkoušejte nás.