IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Ceník / Domácnosti a Jednotlivci

Ceník - Domácnosti a Jednotlivci

Pro domácnosti a jednotlivce nabízíme pouze hodinovou sazbu za konzultace s námi.
Nebo využijte našich služeb u některého z našich partnerů.

Nejoblíbenější

Vlastní potřeba

1 209 Kč / hod

Účtováno
za hodinu

Cena za hodinu IT pomoci
1 209 Kč
Účtování
po hodinách
Garance nalezení řešení
Fyzická návštěva technika
Naléhavá pomoc
Prac. dny 8:00 - 20:00
Víkend 10:00 - 18:00
Nejoblíbenější

Vlastní potřeba

1 209 Kč / hod

Účtováno
za hodinu

Cena za hodinu IT pomoci
1 209 Kč
Účtování
po hodinách
Garance nalezení řešení
Fyzická návštěva technika
Naléhavá pomoc
Prac. dny 8:00 - 20:00
Víkend 10:00 - 18:00

Naše služby využívají například

Garance vrácení peněz

Pokud nebudete s první placenou pomocí Parťáka spokojeni, dejte nám prosím vědět. Domluvíme se, co bychom mohli zlepšit, nebo vám případně vrátíme peníze.

Lidský přístup

Znáte ten pocit, když na vás někdo mluví odbornými výrazy, kterým nereozumíte? U nás se vám to nestane. Vše vám vysvětlíme lidsky a česky.

Zkušenosti zákazníků

Monika Pekárková

Pomoc s:
Diagnostika notebooku Obnovení práv pro přístup k externímu disku Otestování externího disku

"Nějakou záhadou" mi byl odepřen přístup na můj externí disk a představa, že přijdu o veškeré své fotografie mě děsila. Na doporučení jsem oslovila firmu IT Parťák s.r.o. a přes TeamViewer za 30 minut byl problém vyřešen. Profesionální přístup, mnohokrát děkuji, Monika Pekárková.

Zdroj: Google
Parťák: Stanislav
Stanislav Byrtus

Marcela Šáchová

Pomoc s:
Nefunkční Wi-Fi na televizi Diagnostika televize Aktualizace TV

Moc děkuji za vstřícné jednání a za radu na koho se dál obrátit. Určitě vaší službu doporučuji.

Zdroj: Google
Parťák: Stanislav
Stanislav Byrtus

Martin Remišovský

Pomoc s:
Vytvoření instalačního média Instalace nového operačního systému Test a kontrola provedené práce

Děkuji panu Jiří Chovanec za pomoc. Přesto že nejsem podnikatel, věnoval jste mi pozornost a problém řešil až úplně vyřešil. Jednoduché to vůbec nebylo. Váš přístup byl pohodový. A proto vám přeji ať vaše práce vám přinese úspěch. Je to dobrý nápad takto opravit co nejde.

Zdroj: Google
Parťák: Jiří
Jiří Chovanec

Josef Peřina

Pomoc s:
Nefunkční Wi-Fi po aktualizaci Diagnostika notebooku Doinstalování ovladačů

Musím konstatovat že jsou naprosto super. Poděkování všem, neboť měli nezkonalou trpělivost a ochotu pomoct i mě i když jsem již starší pán. Moc děkuji Peřina Josef.

Zdroj: Google
Parťák: Jiří
Jiří Chovanec

*Reference a případové studie jsou ověřovány. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.

*Reference a případové studie jsou ověřovány. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.

Na co se nás zákazníci
nejčastěji ptají?

Máte na nás otázku? Dost možná ji najdete mezi těmi nejčastějšími.
Pokud ne, obraťte se na nás.

Pomůžete mi i s maličkostmi?

Samozřejmě, můžete se na nás obrátit s čímkoliv. Velmi často našim klientům pomáháme i s drobnými úkony, jako je například uložení dokumentu do PDF formátu.

S čím vším se na vás můžu obrátit?

S jakýmkoli IT požadavkem. Poradíme s nákupem nového IT vybavení, pomůžeme vám zorientovat se v nejnovějších technologiích a aplikacích. Probereme třeba i to, jak se bezpečně pohybovat na internetu a jak správně zálohovat data. Nebo jak vhodně nastavit IT infrastrukturu pro vaše podnikání.

Řešíte jen problémy se stolním počítačem nebo notebookem?

Zdaleka ne, naši Parťáci jsou na dálku schopni pomoci s jakýmkoliv IT vybavením nebo běžnými programy. Vyznáme se například i v tiskárnách, routerech, SmartTV, i dalších chytrých zařízeních.

Co když můj problém nepůjde vyřešit na dálku?

Může se to stát. I když 98 % IT potíží dokážeme vyřešit na dálku, sem tam se bez osobní návštěvy servisu (například u fyzicky poškozených zařízení) neobejdete. I v takových případech vám ale maximálně pomůžeme. Vyhledáme blízký a spolehlivý servis a připravíme mu potřebné informace. Celý proces opravy se tím zjednoduší a zkrátí.

Služby IT Parťáka také umožňují, na základě společné dohody, zaslání zařízení na opravu k nám. Detaily níže a ve všeobecných obchodních podmínkách

Opravujete zařízení přímo u vás?

Ano, některé úkony (jako je např. výměna úložiště) provádíme u nás. Pokud se tak s Parťákem domluvíte, stačí zaslat zařízení k nám na adresu (dopravu platíte vy). My provedeme opravu a následně vám zařízení zašleme zpět (dopravu platíme my). Detaily této služby najdete v našich obchodních podmínkách – bod 7.9.

Je důležité zmínit, že naše služba nenahrazuje servisy, které řeší záruční a pozáruční opravy fyzicky poškozených zařízení (např. v důsledku pádu).

Poradí mi Parťák pouze na dálku, nebo se může dostavit i osobně?

K zákazníkům z řad jednotlivců a domácnosti nevyjíždíme.

Pro podnikatele a malé firmy je po předchozí domluvě možné naplánovat výjezd Parťáka k vám. Nejčastěji se tak děje například při úvodním nastavení sítě. Cenu v takovém případě účtujeme podle balíčku, který u nás máte zakoupený. Cestu Parťáka tam i zpět účtujeme časem podle Google map – nejrychlejší cesta autem. Blíže v našich obchodních podmínkách viz bod 7.9.

Dokážu si s problémem poradit na dálku?

S IT Parťákem to zvládne každý. I ten, kdo není technicky znalý. S tím IT Parťák počítá –⁠ a právě proto tu pro vás je. Co a jak dělat vám vysvětlí přehledně a bez složitých pojmů ze světa techniky. Postup, jak se vašich trablí s IT zbavit, vám rádi ukážeme pomocí vzdálené plochy nebo rozšířené reality.

Chci se spojit s Parťákem

První požadavek pro malé firmy a podnikatele vyřešíme zdarma. Vyzkoušejte nás.