IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery / AMD - Vzdálená IT Podpora k PC / NTB s procesorem AMD R7/R9

Vzdálená IT Podpora k PC / NTB s procesorem AMD R7/R9

IT Parťák pro vás na dálku zajistí IT podporu. Můžete využít např. na nastavení a instalaci nového počítače nebo notebook s procesorem AMD Ryzen7 nebo Ryzen9

Informace

K zakoupeným notebookům či PC s procesorem od AMD řady Ryzen 7 / Ryzen 9 obdržíte službu IT Parťák, která se postará o úvodní nastavení, instalaci operačního systému nebo vyřešení uživatelských požadavků.

Parťáci disponují technologií asistované reality (AR), takže na dálku zvládneme jednoduše vyřešit například i instalaci nového operačního systému (Windows).

Pomoc s vašim novým zařízením je díky asistované realitě na dosah vaší ruky.

         


Služba zahrnuje

  • U vybraných prodejců obdržíte službu vzdálené IT podpory při zakoupení nového počítače či notebooku s procesorem AMD Ryzen 7 nebo Ryzen 9. Akce platí na počítače a notebooky značek: Acer, ASUS, Dell, Fujitsu, Lenovo.
    Ptejte se svého prodejce, zda je zahrnut do této akce.
  • Službu vzdálené IT podpory můžete využít jednou do 3 měsíců od zakoupení nového zařízení v rozsahu až 60 minut podpory.
  • IT Parťák se dokáže na dálku podívat na Váš notebook / PC při instalaci nebo nastavení operačního systému skrz zadní kameru Vašeho smartphonu. Ve videu Vás Parťák může navigovat pomocí šipky a ve stejný čas s Vámi bude komunikovat přes telefon a dávat Vám instrukce.
  • S IT Parťákem můžete tak vyřešit IT problémy které se týkají Vašeho nového zařízení.
  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu. Službu je možno využít v pracovní dny od 8:00 do 20:00.
  • Moderní formu vzdálené podpory.

 

Služba nezahrnuje

  • Fyzické/osobní řešení požadavku.
  • Možnost využít službu o víkendu.

 

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý Smartphone ne starší než 4 roky
  • Unikátní kód pro využití služby vzdálené IT podpory, který obdržte skrz e-mail po dokončení objednávky u Vašeho obchodníka.

Jak funguje vzdálená IT podpora s AR

  • IT Parťák disponuje unikátní technologií AR (asistované reality), umí se jednorázově na dálku podívat na váš notebook, PC nebo AiO prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho smartphone. 
  • Ve videu vás Parťák naviguje šipkou, komunikuje s vámi přes telefon a provede vás celým postupem.
  • Podívejte se na ukázkové video vzdálené instalace Windows.

Jak služba funguje

1.
Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte od prodejce identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 080
kód má tvar: ITP-AMD-060-xxx-xxx-xxx-xxx
2.
Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci.
3.
Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí asistované reality či vzdáleného připojení nastavíme váš nový počítač dle vašeho přání nebo za Vás vyřešíme jakýkoliv uživatelský problém. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k instalaci operačního systému?

Pro instalaci operačního systému (Windows), který byl součástí zařízení, není potřeba ani licenční kód ani instalační médium, vše je již nahráno ve vašem zařízení.
Pokud jste si Windows dokoupili zvlášť potřebujete následující:

  1. Platný licenční kód k Windows
  2. Instalační médium s Windows
    1. Buď jste si jej zakoupili a již jej máte od prodejce OS Windows
    2. Nebo instalační médium vytvoříte společně s Parťákem.
      Na to budete potřebovat:
      1. Flash disk o velikosti alespoň 8 GB
      2. Druhý funkční počítač s nainstalovaným Windows
        Pokud funkční počítač nemáte, Parťák vám může sepsat instrukce emailem. Můžete tak využít počítač například od jiného člena rodiny, či kamaráda

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s našim Parťákem na čísle +420 558 080 080.
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci. Po provedené práci s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Kontaktujte IT Parťáka pro pomoc s vaším zařízením.

Tuto službu k AMD procesorům
Lze využít v prac. dny 8:00 – 20:00.