IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery / Canon - 3 měs. IT podpory k tiskárnám

3 měsíce IT podpory ke Canon tiskárnám

K vybraným tiskárnám Canon získáte vzdálenou službu IT Parťák na 3 měsíce zdarma. Platí u vybraných prodejců.

Informace

K vybraným modelům Canon tiskáren získáte vzdálenou službu IT Parťák na 3 měsíce zdarma.

Akce se vztahuje na následující modely:

  • Laserové barevné A4: i-SENSYS X C1333I, i-SENSYS MF651Cw, i-SENSYS MF655Cdw, i-SENSYS MF657Cdw, i-SENSYS MF752Cdw, i-SENSYS MF754Cdw, i-SENSYS MF832CDW, imageRUNNER C1533iF
  • Laserové barevné A3: imageRUNNER C3326i
  • Laserové černobílé A4: i-SENSYS X 1238i II, Canon i-SENSYS X 1440i, 
  • Laserové černobílé A3: imageRUNNER 1643i II, imageRUNNER 2224 MFP
  • Tankové A4: MAXIFY GX1040, MAXIFY GX2040, MAXIFY GX3040, MAXIFY GX4040, MAXIFY GX5040, MAXIFY GX6040, MAXIFY GX7040

IT Parťák poskytuje pro Canon modely vzdálenou podporu na 3 měsíce v rozsahu až 120 minut.

Podporu můžete využít dle libosti, například i na vzdálenou instalaci, která je možná díky AR (asistované realitě).

IT Parťáci zajistí pomoc s vašim novým zařízením na dosah ruky.

            


Služba zahrnuje

  • Službu vzdálené pomoci s vaši novou tiskárnou Canon získáte u vybraných prodejců.
    Ptejte se svého prodejce, zda je zahrnut do této akce a zda pro vás má tiskárnu včetně bezplatné služby IT Parťák
    Do akce jsou zahrnuti například partneři sítě eD Profi, cca 260 prodejen: www.edprofi.cz/cs/prodejny/

  • Službu vzdálené pomoci pro Canon realizuje IT Parťák a můžete ji využít po dobu 3 měsíců od nákupu zařízení  v rozsahu až 120 minut IT pomoci.
    Čas odečítáme po 15-ti minutách. Můžete tak svých 120 minut využít na více než 1 požadavek.
  • Můžete odhodit návody a ušetřit čas sháněním rad, jak vyřešit IT zádrhel s vaší novou tiskárnou.
  • Tiskárnu vám pomůžeme nastavit a nainstalovat.
    Umíme se na dálku jednorázově podívat na vaši tiskárnu a její display prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho Smartphone. Ve videu vás můžeme navigovat šipkou a zároveň s vámi bude IT Parťák komunikovat přes telefon a sdělí vám jak postupovat. Případně se můžeme jednorázově připojit na obrazovku PC/Notebooku a provést nastavení tiskárny i zde.
  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu.
  • Vzdálenou pomoc v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
  • Moderní formu vzdálené IT podpory.

 

Služba nezahrnuje

  • Fyzické/osobní řešení požadavku.
  • Možnost využít službu o víkendu.

 

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý Smartphone ne starší než 4 roky

Jak služba funguje

1.
Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte od prodejce identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 080
kód má tvar:
ITP-CAN-120-xxx-xxx-xxx-xxx
2.
Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, aby jste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut.
3.
Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí asistované reality či vzdáleného připojení nastavíme vaši novou tiskárnu dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s našim Parťákem na čísle +420 558 080 080.
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, aby jste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut. Po každém požadavku s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Kontaktujte Parťáka pro podporu Vaší Canon tiskárny.

Tuto službu k Canon tiskárnám
Lze využít v prac. dny 8:00 – 20:00.