IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery / Patro.cz - 60min IT Parťáka

IT Parťák vám v rámci IT poradí s čím potřebujete a zbaví zákazníky Patro.cz starostí

Problémy s IT technikou jsou minulostí.
Poradíme třeba s bezpečností. Najdeme řešení pro problémy s programy, počítačovou sítí, Wi-Fi, a další ...

           

 

IT Parťák vám v rámci IT poradí s čím potřebujete. 

Informace o této službě obdržíte také na webu našeho partnera Patro.cz. 

 

Zahrnuje: 

Jednorázovou pomoc v rozsahu až 60 minut, využitelnou na jakoukoliv oblast IT problémů, kterou IT Parťák řeší. IT Parťák pomáhá jednotlivcům, domácnostem, podnikatelům a malým firmám (do velikosti cca 20 zaměstnanců)  

Můžete využít například na:  

  • Nefunkční hardware  

  • Problémy se sítí, internetem nebo WiFi  

  • Stávkující software  

  • Potíže s telefonem i tabletem či jiným chytrým zařízením  

  • Nefunkční tiskárna nebo jiné zařízení  

  • Nastavení zařízení (i včetně úvodní instalace)  

  • Instalace a nastavení aplikací  

  • Pomoc s výběrem vhodného zařízení při nákupu  

  • Rady ohledně bezpečnosti a zálohování

  • Službu můžete využít do 3 měsíců od nákupu 

 

Nezahrnuje: 

  • Možnost řešit svůj požadavek o víkendu  

  • Fyzické/osobní řešení instalace u zákazníka. Tato služba poskytuje pouze vzdálenou pomoc.  

  • Další činnosti/parametry/služby/záruky, které zde nejsou uvedeny.  

 

Potřebujete pouze: 

  • Běžné připojení k internetu a nabitý smartphone ne starší než 4 roky. 

 

S partnerem Patro.cz pro vás nabízíme také další služby: 

Jak funguje vzdálená IT podpora s AR

  • IT Parťák disponuje unikátní technologií AR (asistované reality), umí se jednorázově na dálku podívat na Vaše zařízení z fyzického světa jako např. Wi-Fi router, Tiskárna, TV, ..., prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho smartphone. 
  • Ve videu vás Parťák naviguje šipkou, komunikuje s vámi přes telefon a provede vás celým postupem.
  • Podívejte se na ukázkové video, uvidíte jaké používáme technologie pro řešení vašich požadavků.

Jak služba funguje

1.
Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte od patro.cz identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 241
kód má tvar:
ITP-PAT-060-xxx-xxx-xxx-xxx
2.
Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a zaevidujeme váš nárok na službu od IT Parťáka do našeho systému.
3.
Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí asistované reality či vzdáleného připojení vám pomůžeme s vašimi IT požadavky. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s našim Parťákem na čísle +420 558 080 241.
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste mohl/a naši službu využít. 

Kontaktujte Parťáka pro úvodní nastavení

60 minut IT podpory pro zákazníky patro.cz.
Jsme zde pro vás v pracovní dny 8:00 – 20:00.