IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery / Patro.cz - Nastavení Smart TV

Nastavení Smart TV zbaví zákazníky Patro.cz starostí

IT Parťák vám na dálku poradí s nastavením nové SmartTV.

           

IT Parťák vám na dálku poradí s nastavením nové SmartTV. 

Informace o této službě obdržíte také na webu našeho partnera Patro.cz. 

 

Zahrnuje: 

Jednorázovou pomoc v rozsahu až 45 minut, v rámci které je možné konzultovat nastavení nové SmartTV (Týká se všech modelů značek Samsung, LG a ostatních značek, které mají OS Android/Google TV), Tzn.: například tyto činnosti: 

  • Pomoc s průvodcem instalací vaší značky TV (nastavení, jazyku, země, základní nastavení)  

  • Vyhledání televizních kanálů DVB-T2  

  • Vysvětlení možnosti řazení kanálů  

  • Pomoc s připojením k internetu pomocí Wi-Fi nebo kabelu počítačové sítě  

  • Založení/přihlášení uživatelského účtu k TV podle výrobce vaší značky  

  • Rada ohledně optimálního nastavení obrazu a zvuku podle vaší situace  

 

Nezahrnuje: 

  • Možnost řešit úvodní instalaci o víkendu 

  • Fyzické/osobní řešení instalace u zákazníka. Tato služba poskytuje pouze vzdálenou instalaci.  

  • Další činnosti/parametry/služby/záruky, které zde nejsou uvedeny, jako např.: propojení TV s smartphone  

 

Potřebujete pouze: 

  • Běžné připojení k internetu a nabitý smartphone ne starší než 4 roky. 

  • Znát přístupové údaje k vaší Wi-Fi  

 

S partnerem Patro.cz pro vás nabízíme také další služby: 

Jak vám na dálku pomůžeme s SmartTV ?

IT Parťák disponuje unikátní technologií AR (asistované reality), umí se jednorázově na dálku podívat na vaši TV prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho smartphone.

Ve videu vás Parťák naviguje šipkou, komunikuje s vámi přes telefon a provede vás celým postupem.

Jak služba funguje

1.
Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte od patro.cz identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 241
kód má tvar:
ITP-PAT-STV-xxx-xxx-xxx-xxx
2.
Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a zaevidujeme váš nárok na službu od IT Parťáka do našeho systému.
3.
Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí asistované reality či vzdáleného připojení nastavíme vaši novou smart TV dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s našim Parťákem na čísle +420 558 080 241.
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, abyste mohl/a naši službu využít. 

Kontaktujte Parťáka pro úvodní nastavení

Nastavení vaši nové smart TV od patro.cz.
Jsme zde pro vás v pracovní dny 8:00 – 20:00.