IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / Služby / Služby s Partnery / HP - Vzdálená IT Podpora k notebookům a PC s FreeDOS

Vzdálená IT Podpora k HP notebookům a PC s FreeDOS

IT Parťák pro vás na dálku zajistí nastavení a instalaci operačního systému na váš nový HP notebook, počítač nebo AiO se systémem FreeDOS.

Informace

K zakoupeným notebookům, PC či AiO od HP získáte u vybraných prodejců 3 měsíce zdarma vzdálené IT podpory IT-Parťák.

Parťáci disponují technologií asistované reality (AR), takže na dálku zvládneme jednoduše vyřešit například i instalaci nového operačního systému (Windows).

Pomoc s vašim novým zařízením je díky asistované realitě na dosah vaší ruky.

           


Služba zahrnuje

  • Službu vzdálené pomoci s vaši novým HP notebookem nebo PC se systémem FreeDOS získáte u vybraných prodejců.
    Ptejte se svého prodejce, zda je zahrnut do této akce
  • Službu vzdálené pomoci pro HP realizuje IT Parťák a můžete ji využít po dobu 3 měsíců od nákupu zařízení  v rozsahu až 120 minut IT pomoci.
    • Čas odečítáme po 15-ti minutách. Můžete tak svých 120 minut využít na více než 1 požadavek.
  • Můžete odhodit návody a ušetřit čas sháněním rad, jak vyřešit IT zádrhel s vašim novým notebookem/PC.
  • Notebook/PC vám pomůžeme nastavit a pomůžeme vám klidně nainstalovat i Windows místo FreeDOS.
    Umíme se na dálku jednorázově podívat na váš notebook/PC prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho Smartphone. Ve videu vás můžeme navigovat šipkou a zároveň s vámi bude IT Parťák komunikovat přes telefon a sdělí vám jak postupovat. Případně se můžeme jednorázově připojit na obrazovku zařízení a provést potřebné úkony.
  • Přátelskou a srozumitelnou komunikaci po telefonu.
  • Vzdálenou pomoc v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
  • Moderní formu vzdálené IT podpory.

 

Služba nezahrnuje

  • Fyzické/osobní řešení požadavku.
  • Možnost využít službu o víkendu.

 

Potřebujete pouze

  • Běžné připojení k internetu a nabitý Smartphone ne starší než 4 roky
  • Platnou licenci pro programy, které chcete nainstalovat
  • V případě instalace Windows mít platnou licenci a instalační médium. Detaily níže v častých otázkách.

Jak funguje vzdálená IT podpora s AR

  • IT Parťák disponuje unikátní technologií AR (asistované reality), umí se jednorázově na dálku podívat na váš notebook, PC nebo AiO prostřednictvím videa ze zadní kamery vašeho smartphone. 
  • Ve videu vás Parťák naviguje šipkou, komunikuje s vámi přes telefon a provede vás celým postupem.
  • Podívejte se na ukázkové video vzdálené instalace Windows.

Jak služba funguje

1.
Ozvěte se nám
Po zakoupení zařízení obdržíte od prodejce identifikační kód, který nám sdělíte na čísle +420 558 080 080
kód má tvar:
ITP-HP1-DOS-xxx-xxx-xxx-xxx
2.
Zaevidujeme vás
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, aby jste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut.
3.
Pracujeme na tom
Společně v telefonním hovoru a případně pomocí asistované reality či vzdáleného připojení nastavíme váš nový počítač dle vašeho přání. Potvrzení o provedené práci vám zašleme na e-mail.

Často kladené dotazy

Co musím mít připraveno k instalaci operačního systému?

Pro instalaci operačního systému (Windows) potřebujete následující:

  1. Platný licenční kód k Windows
  2. Instalační médium s Windows
    1. Buď jste si jej zakoupili a již jej máte od prodejce OS Windows
    2. Nebo instalační médium vytvoříte společně s Parťákem.
      Na to budete potřebovat:
      1. Flash disk o velikosti alespoň 8 GB
      2. Druhý funkční počítač s nainstalovaným Windows
        Pokud funkční počítač nemáte, Parťák vám může sepsat instrukce emailem. Můžete tak využít počítač například od jiného člena rodiny, či kamaráda

Co musím mít připraveno k využití AR (asistované reality)?

Nabitý chytrý mobilní telefon ne starší než 4 roky.
Není třeba si nic dalšího připravovat, do telefonu se nic neinstaluje.
Parťák vám SMSkou zašle jednorázový odkaz, kde povolíte kameru a mikrofon a budete zadní kamerou vašeho smartphone ukazovat Parťákovi display vašeho zařízení. Parťák vám do videa může kreslit a ukazovat šipkou co je třeba udělat. Jak to vypadá reálně uvidíte v našem videu výše.

Jsou asistovaná realita a vzdálené připojení bezpečné?

Ano, veškerá připojení jsou jednorázová a vy sami vidíte, co Parťák provádí.

Po zavření okna v prohlížeči se na váš mobil Parťák již nemůže připojit.
Rovněž můžete spojení kdykoliv ukončit vy z vaší strany.
Technicky nemůžeme provádět na vašem zařízení nic co by jste vy neviděl/a. Nezřizujeme si tak do vašeho zařízení žádný tajný/systémový přístup

Jak uplatním kód?

Kód uplatníte v hovoru s našim Parťákem na čísle +420 558 080 080.
Ověříme platnost vašeho kódu a vytvoříme pro vás bezplatnou a nezávaznou registraci, aby jste nás mohl/a využít opakovaně v rámci přidělených 120 minut. Po každém požadavku s námi pak zasíláme potvrzení o požadavku na váš e-mail.

Kontaktujte Parťáka pro nastavení a instalaci operačního systému

Tuto službu k HP zařízením
Lze využít v prac. dny 8:00 – 20:00.