IT Parťák: Vzdálená IT podpora v kapse
pracovní dny: 8:00 - 20:00 | víkendy: Zavřeno
dnes:
558 080 080
IT Parťák / služby pro Partnery

IT Parťák pro Partnery

Pro Partnery nabízíme možnost spolupráce.
reselleři, systémoví integrátoři, e-shopy, kamenné prodejny, výrobci

IT Parťák?
Rychlá a efektivní IT podpora na dálku

IT Parťák je služba vzdálené podpory pro koncového zákazníka (jednotlivci, domácnosti, podnikatelé nebo firmy do 20 zaměstnanců).

Díky této službě, můžete vašim koncovým zákazníkům poskytnout špičkovou podporu za velice dostupnou cenu (prostor pro vaši marži) a zlepšit zákaznický zážitek z nákupu HW či SW u vás.

Řešíme zařízení všech výrobců, oficiálně dodávaných na CZ trh a všechny běžné OS: Win, MacOS, Android, iOS + OS v chytrých zařízeních.

Používáme špičkové technologie včetně řešení problémů pomocí asistované reality (AR – augmented reality), bez nutnosti instalace aplikace. Novinka v ČR!

  1. Zadní kamerou vašeho smartphone nám ukážete, kde je problém.
  2. Obraz, který vysíláte vidíte na displeji.
  3. IT Parťák vás navede šipkou na displeji, nebo do videa může kreslit,
  4. Případně vám rovnou na displej pošle obrázkový návod.

IT Parťák neprodává HW, ani SW. Na dálku řešíme segment od jednotlivců až po firmy s max. 20 zaměstnanci. Neřešíme: servery, Linux, Win server, profesionální networking např. Cisco, FortiGate

Nejoblíbenější partnerské služby

Služby jsme schopni přizpůsobit (včetně rebrandingu) vašim požadavkům či potřebám vašich koncových zákazníků.
Rovněž umíme flexibilně nabídnout nové služby na míru vám.

Vzdálená podpora

Přibalte IT Parťáka jako vzdálenou podporu k vámi prodanému HW/SW. Zvyšte zákaznickou spokojenost a generujte si dodatečnou marži bez starostí.

  • Možno definovat šířku záběru např. skrz zařízení.
    (jakékoliv zařízení bez ohledu na vendora, všechna zařízení zakoupená přes konkrétního prodejce, jakýkoliv jiný identifikátor ověřitelný na dálku…).
  • Možno definovat na libovolně dlouhou dobu (od 1 měs.).
  • Možno definovat maximální počet hodin pro zákazníka.
  • Pro vybrané zákazníky, projekty.
  • Naši službu můžete prodávat přímo vy s marží (výše podle objemu) nebo balit k HW.

Kompletní Instalace nového zařízení (PC / NTB / Tiskárna / Router / Smart...)

Díky technologii AR na dálku nainstalujeme např. i Tiskárnu nebo OS na novém zařízení. Odlište se od konkurence a poskytněte zákazníkům možnost fullservisu a přilákejte nové zákazníky od konkurence.

  • Služba dle vámi definovaného rozsahu (od low cost po premium včetně přetažení dat a zaškolení obsluhy)
  • Za parťáckou cenu, kde je i prostor pro vaši marži

Obava zákazníka ze zprovoznění nového zařízení je velká bariéra v nákupu nového zařízení.
Odstraňte s námi tuto bariéru a prodávejte více! 

Díky AR (asistované realitě) vidí náš IT Parťák obslužný SW v PC zároveň s informacemi z fyzického světa např. na display  tiskárny, LED kontrolky routeru, ... a naviguje zákazníka k akci.

IT Parťák pro vybrané klienty/dotazy (IT L0)

  1. Přehoďte na IT Parťáka IT dotazy vašich klientů (pokud se na vás někdo obrací s příliš všeobecnými IT dotazy (IT L0, L1) a vy se starejte o ty specializovanější dotazy
  2. Dotazy zaevidujeme v našem systému, posíláme reporty vám i klientovi
  3. Dotazy vyššího IT levelu správně zformulujeme v IT řeči (vy tím ušetříte čas) a posíláme na vás e-mailem nebo datovou výměnou do vámi používané evidenční aplikace

 

Okamžitě k využití za cenu od 800,-/měs

Tuto i všechny ostatní služby umíme rebrandovat na vaši značku.

Odbavování zákaznické linky IT Parťákem

Potřebujete pro svůj projekt/značku/marketingovou akci nebo do výběrového řízení technickou infolinku? Zajistíme profesionální odbavování zákaznických dotazů včetně související evidence a reportingu.

  • Technická zákaznická linka v provozní době až: pracovní dny 8:00 – 20:00, víkendy 10:00 – 18:00.
  • Oddělený reporting, oddělené telefonní číslo i jiné kanály.
  • Podpora multikanálového supportu:
    • telefon, chat, ticket v zákaznické zóně, e-mail,
    • vzdálené připojení, AR,
    • facebook messenger, instagram direct, WhatsApp। zprávy a soubory (např. foto zařízení), bez volání
  • Vhodné například pro konkrétní projekty, kde to požaduje váš klient a vy se tím nechcete zatěžovat
  • Lze aktivně nabízet ve výběrových řízeních jako alternativu. Profiltrujete hovory přes infolinku s rychlou reakční dobou (vyšší kvalita služby) a snížíte počet fyzických výjezdů (nižší náklady)

Zrychlení staršího PC / NTB / garanční prohlídka

Nabídněte svým dlouhodobým zákazníkům placenou službu zrychlení staršího NTB/PC. Váš zákazník se bude cítit opečovávaný a vy získáte potenciál k prodeji nového HW.

  • Připojíme se na dálku a za dozoru zákazníka provedeme SW optimalizaci zařízení.
  • Celou dobu se zákazníkem také komunikujeme telefonicky a vysvětlujeme co děláme.
  • Zákazníka také edukujeme jak změnit uživatelské návyky ve vztahu ke staršímu zařízení, aby pracovalo rychleji.
  • Zákazníkovi navrhneme vhodný HW update nebo nové zařízení z vašeho obchodu.

TOP benefity IT Parťáka

  • Široká otevírací doba: prac. dny 8:00 - 20:00, víkendy 10:00-18:00
  • Vzdálená pomoc s využitím AR (asistovaná realita) - novinka v ČR!
  • Srozumitelné komunikace pro koncového klienta
  • Parťácká cena a účtování jen po 15min blocích
  • Rychle dostupná pomoc

Kdo může využít partnerskou spolupráci?

  • Reselleři
  • Systémoví integrátoři
  • Výrobci
  • Provozovatelé e-shopů
  • Majitelé kamenných prodejen
Zavolejte si o setkání osobně nebo online

Spolupracujeme s

Nejčastější otázky

Nejčastější otázky a odpovědi. Pokud jste zde nenašli odpověď váš dotaz, ozvěte se Martinovi.

Nebudeme si konkurovat?

Ne.
IT Parťák je pouze služba, neprodáváme HW ani SW.
Řešíme IT pouze na dálku a to především IT požadavky tzv. levelu 0 a 1 - To jsou ty požadavky, které by jste va sami raději u koncových zákazníků neřešili. Můžete je přehodit na nás a vy budete mít čas řešit komplexnější a hodnotnější požadavky.
Osobně k koncovým zákazníkům partnerských služeb nejezdíme, ani nepřijímáme zařízení formou zaslání k nám.

Jaké jsou možností účtování?

Standardně nabízíme 2 možnosti:

  1. Můžeme vám dát pevnou cenu za konkrétní službu, u které si přesně vyspecifikujeme její rozsah.

    Typicky jde například o služby typu: "Vzdálená instalalace nového zařízení" nebo: "3 měsíce IT pomoci k nově zakoupenému zařízení". 
    Podle toho jaký rozsah si budete přát mít se pak odvíjí cena. Vy máte přesně danou cenu od nás a prodejní cena pro koncové zákazníky je na vás. Nebo to můžete jako promo balit k HW pro koncové zákazníky zdarma a tím se odlišit.
    Jestli budeme ten požadavek řešit 30 nebo 300 minut je v tomto případě náš problém. Zde tak máte náklady pevně stanoveny a méně starostí. Po prodeji služby koncovému zákazníkovi už nemusíte řešit nic dál.


  2. Otevřeme vám u nás účet. Domluvíme se jaký objem práce očekáváte, ten si u nás předplatíte, co se přetáhne doúčtujeme.

    Jak budou konkrétně vypadat naše služby pro vaše koncové zákazníky je více na vás, na vašem obchodním a marketingovém umu. Můžete vytvářet různá proma, akce, speciální nabídky pro vybrané produkty
    Když se nám zákazník od vás ozve, pomáháme mu dle rozsahu, který jste stanovili.
    Každý požadavek evidujeme, vy vidíte přehled online i souhrně v reportu, který 1x měsíčně dostáváte na e-mail.

Kombinace možné, stejně tak případné jiné formy účtování pokud budou dávat smysl oběma stranám.

Kde si vás můžu zakoupit a jaké jsou ceny?

Nejvýhodněji si nás poříditě tak, že zavoláte našemu provoznímu řediteli (Martin Krištof, +420 602 495 003) a domluvíte se na vašich představách o fungování, rozsahu služeb a cenách a zakoupíte služby napřímo od IT Parťáka.

Naše služby se slevou je možné zakoupit u distributora eD system a.s. - pokud jste s tímto distributorem v obchodním vztahu.
Jsme standardně zavedenou službou v katalogu položek eD. Nákup je možný prostřednictvím datové výměny, eD shopu, stejně jako kterýkoliv jiný produkt (HW/SW), který tam nakupujete. Rovněž umíme po dohodě zavést do katalogu distributora i služby připravené individuálně pro vás.

Za plnou cenu si nás můžete rovnou zakoupit zde na webu, ale pouze možnost že si u nás otevřete účet. Pevné ceny za konkrétní služby a jiné položky jsou tvořeny vždy na míru. Ceník za plnou cenu najdete v menu výše.

Jak poznáte že je koncový zákazník ode mě?

Máme několik možností, které máme připravené k použití a další jsme schopni na míru připravit pro vás. Námi používané systémy jsou velice flexibilní a umožňují rozsáhlá napojení na jiné systémy nebo i např. na online tabulky.

U služeb účtovaných za pevnou cenu (kdy například vy koncovému zákazníkovi k novém zařízení nabídnete vzdálenou instalaci od nás) je nejpohodlnější použití unikátního identifikačního kódu služby. Tento kód obrdžíte vy od nás, nebo od distributora (eD), do e-mailu při nákupu naší služby, včetně instrukcí jak kód uplatnit.
Kód a instrukce předáte koncovému zákazníkovi a tím to pro vás končí.
Zákazník se už napřímo spojí s námi, identifikuje se kódem a využije zakoupenou službu.

U služeb, kdy u nás máte otevřený účet máme připravené tyto možnosti:

  1. Zřídíme pro vás nové telefonní číslo, odlišné od našeho hlavního. Všechny hovory, které přijdou na toto číslo budeme evidovat na váš účet. Poplatek za nové číslo na straně ústředny je pouze 350,-/měs.
  2. Dodáte nám seznam uživatelů služby, které máme účtovat na vás.
    Seznam musí obsahovat e-mail a telefonní číslo aby se nám koncový zákazník mohl dovolat, nebo napsat e-mail, či s námi chatovat. Vhodné je také doplnění o Jméno a Příjmení, ať víme jak zákazníky oslovovat
  3. Domluvíme si nějaké tajné neunikátní „heslo“, které když nám někdo nahlásí, tak se tím prokáže že je od vás a evidujeme jej pod vás. 
  4. Vygenerujete zákazníkovi unikátní kód ve vašem systému a dáte nám přístup na nástroj pro online ověření kódu
  5. Můžeme také vygenerovat unikátní kód na naší straně, ty vám předáme, vy je předáváte (např. automaticky - v objednávce) koncovému zákazníkovi. Kódy pak koncovému zákazníkovi otevírají možnost využití konkrétní (vámi definované) služby u nás a to jak služby jednorázové pomoci tak i opakovaně použitelné služby.

Nabízíte nějakou formu podpory naší spolupráce?

Rozhodně ANO.

  • Jsme připraveni vám návrhnout naše služby podle vaší potřeby.
  • Rádi s vámi také prodebatujeme váš nápad na nové služby (od nás) ve vašem stávajícím podnikání. Nasdílíme naše zkušenosti a různé formy přístupu a pohledu na věc.
  • Jsme schopni vám u vybraných služeb poskytnout/zajistit marketingovou podporu
    • praktická videa ilustrující využití služby obrandovaná pro naši spolupráci, například: https://youtu.be/3D2KLYNcw6Q
    • tiskoviny jako letáčky, nálepky na zařízení a pod
    • grafické podklady pro vytvoření originálního vizuálu vaší marketingové kampaně

Další informace: e-mailingový newsletter pro IT resellery

Další informace o naší službě, zasíláme také formou e-mailingového seriálu 1 x 14 dní.
Tento seriál je určen pro resellery, kteří odebírají HW/SW od distributora a prodávají jej koncovým zákazníkům segmentu B2C/B2B a sami také často poskytují služby IT podpory.

Nový díl newsletteru najdete pouze ve své e-mailové schránce.
Archiv starších dílů je zde:

Podívejte se na praktickou ukázku

Jak řešíme problémy s notebookem, tiskárnou a Wi-Fi routerem?
Podívejte se na video v délce 3 minut, kde uvidíte i ukázku našich technologií včetně AR (asistované reality).

Použití AR nevyžaduje instalaci aplikace v telefonu zákazníka! :)