Pro Partnery nabízíme možnost spolupráce.
reselleři, systémoví integrátoři, e-shopy, kamenné prodejny, výrobci
IT Parťák je služba vzdálené podpory pro koncového zákazníka (jednotlivci, domácnosti, podnikatelé nebo firmy do 20 zaměstnanců).
Díky této službě, můžete vašim koncovým zákazníkům poskytnout špičkovou podporu za velice dostupnou cenu (prostor pro vaši marži) a zlepšit zákaznický zážitek z nákupu HW či SW u vás.
Řešíme zařízení všech výrobců, oficiálně dodávaných na CZ trh a všechny běžné OS: Win, MacOS, Android, iOS + OS v chytrých zařízeních.
Používáme špičkové technologie včetně řešení problémů pomocí asistované reality (AR – augmented reality), bez nutnosti instalace aplikace. Novinka v ČR!
IT Parťák neprodává HW, ani SW. Na dálku řešíme segment od jednotlivců až po firmy s max. 20 zaměstnanci. Neřešíme: servery, Linux, Win server, profesionální networking např. Cisco, FortiGate
Služby jsme schopni přizpůsobit (včetně rebrandingu) vašim požadavkům či potřebám vašich koncových zákazníků.
Rovněž umíme flexibilně nabídnout nové služby na míru vám.
Přibalte IT Parťáka jako vzdálenou podporu k vámi prodanému HW/SW. Zvyšte zákaznickou spokojenost a generujte si dodatečnou marži bez starostí.
Díky technologii AR na dálku nainstalujeme např. i Tiskárnu nebo OS na novém zařízení. Odlište se od konkurence a poskytněte zákazníkům možnost fullservisu a přilákejte nové zákazníky od konkurence.
Obava zákazníka ze zprovoznění nového zařízení je velká bariéra v nákupu nového zařízení.
Odstraňte s námi tuto bariéru a prodávejte více!
Díky AR (asistované realitě) vidí náš IT Parťák obslužný SW v PC zároveň s informacemi z fyzického světa např. na display tiskárny, LED kontrolky routeru, ... a naviguje zákazníka k akci.
Okamžitě k využití za cenu od 800,-/měs
Tuto i všechny ostatní služby umíme rebrandovat na vaši značku.
Potřebujete pro svůj projekt/značku/marketingovou akci nebo do výběrového řízení technickou infolinku? Zajistíme profesionální odbavování zákaznických dotazů včetně související evidence a reportingu.
Nabídněte svým dlouhodobým zákazníkům placenou službu zrychlení staršího NTB/PC. Váš zákazník se bude cítit opečovávaný a vy získáte potenciál k prodeji nového HW.
Nejčastější otázky a odpovědi. Pokud jste zde nenašli odpověď váš dotaz, ozvěte se Martinovi.
Ne.
IT Parťák je pouze služba, neprodáváme HW ani SW.
Řešíme IT pouze na dálku a to především IT požadavky tzv. levelu 0 a 1 - To jsou ty požadavky, které by jste va sami raději u koncových zákazníků neřešili. Můžete je přehodit na nás a vy budete mít čas řešit komplexnější a hodnotnější požadavky.
Osobně k koncovým zákazníkům partnerských služeb nejezdíme, ani nepřijímáme zařízení formou zaslání k nám.
Standardně nabízíme 2 možnosti:
Kombinace možné, stejně tak případné jiné formy účtování pokud budou dávat smysl oběma stranám.
Nejvýhodněji si nás poříditě tak, že zavoláte našemu provoznímu řediteli (Martin Krištof, +420 602 495 003) a domluvíte se na vašich představách o fungování, rozsahu služeb a cenách a zakoupíte služby napřímo od IT Parťáka.
Naše služby se slevou je možné zakoupit u distributora eD system a.s. - pokud jste s tímto distributorem v obchodním vztahu.
Jsme standardně zavedenou službou v katalogu položek eD. Nákup je možný prostřednictvím datové výměny, eD shopu, stejně jako kterýkoliv jiný produkt (HW/SW), který tam nakupujete. Rovněž umíme po dohodě zavést do katalogu distributora i služby připravené individuálně pro vás.
Za plnou cenu si nás můžete rovnou zakoupit zde na webu, ale pouze možnost že si u nás otevřete účet. Pevné ceny za konkrétní služby a jiné položky jsou tvořeny vždy na míru. Ceník za plnou cenu najdete v menu výše.
Máme několik možností, které máme připravené k použití a další jsme schopni na míru připravit pro vás. Námi používané systémy jsou velice flexibilní a umožňují rozsáhlá napojení na jiné systémy nebo i např. na online tabulky.
U služeb účtovaných za pevnou cenu (kdy například vy koncovému zákazníkovi k novém zařízení nabídnete vzdálenou instalaci od nás) je nejpohodlnější použití unikátního identifikačního kódu služby. Tento kód obrdžíte vy od nás, nebo od distributora (eD), do e-mailu při nákupu naší služby, včetně instrukcí jak kód uplatnit.
Kód a instrukce předáte koncovému zákazníkovi a tím to pro vás končí.
Zákazník se už napřímo spojí s námi, identifikuje se kódem a využije zakoupenou službu.
U služeb, kdy u nás máte otevřený účet máme připravené tyto možnosti:
Rozhodně ANO.
Další informace o naší službě, zasíláme také formou e-mailingového seriálu 1 x 14 dní.
Tento seriál je určen pro resellery, kteří odebírají HW/SW od distributora a prodávají jej koncovým zákazníkům segmentu B2C/B2B a sami také často poskytují služby IT podpory.
Nový díl newsletteru najdete pouze ve své e-mailové schránce.
Archiv starších dílů je zde:
Jak řešíme problémy s notebookem, tiskárnou a Wi-Fi routerem?
Podívejte se na video v délce 3 minut, kde uvidíte i ukázku našich technologií včetně AR (asistované reality).
Použití AR nevyžaduje instalaci aplikace v telefonu zákazníka! :)